HOME DASHBOARD INSTAGRAM TWITTER FACEBOOK PARENTING

Friday, December 5, 2014

Penyakit Selfie?

Bismillah.

Setuju dengan attached tweet?

Bagi aku, terpulang pada niat masing-masing.

Hati orang kita tak boleh baca. Hati kita pun orang lain tak dapat baca. Jadi, hindarilah. Hindarilah apa? Korang fikir la sendiri.

Dilema sungguh!


XOXO, sheAYANG

15 comments

December 5, 2014 at 12:27 AM

hehehe..memang sinis tapi manis..tak mengapa nak berselfie, asalkan masih manis menutup aurat,mengikut syariat,gaya x melarat hingga jejaka terpikat.. jom lawat blog saya: danishdamiadaris.blogspot.com

December 5, 2014 at 12:42 AM

Betul tu..bergantung pada niat.. niat yg atas tu jauhkan laa ekk..

December 5, 2014 at 12:44 AM

Saya x pernah selfie...hehe...

December 5, 2014 at 12:49 AM

nak testimoni glowing haha.selfie jugak..ujub la kot ekkkk

December 5, 2014 at 12:57 AM

betul tu. bergantung pd niat. elakkan tiga pnyakit kt atas tu.
muhasabah diri jgk. T_T

Nice sharing. singgah follower #60

December 5, 2014 at 1:09 AM

Selfie utk dri sendiri jer..huhu

December 5, 2014 at 9:53 AM

Sebagai seorang perempuan memang Cik Iman tak nafikan Cik Iman ada 3 sifat kat atas tu. Dulu masa muda-muda dulu memang kuat selfie, sekarang dah ada anak, tak de maknanya nak selfie melfie bagai. Amik gambar anak lagi bagus agagagaa

December 5, 2014 at 11:31 AM

Hehehe. Btol tu. Tapi takut la. Ramai orang sekarang ni ada penyakit hati.

December 5, 2014 at 11:32 AM

Kannn... Sebelum upload gambar kena kosongkan minda. Redho dengan cakap2 org kemudian hari.

December 5, 2014 at 11:33 AM

Ye keeeee? Hehehehe...

December 5, 2014 at 11:33 AM

360 je udah. Hehehe...

December 5, 2014 at 11:34 AM

Sama2 ambil iktibar. Supaya tak melekat 3 penyakit ni.

December 5, 2014 at 11:35 AM

Ye. Pastu nanti bleh bagi suami dan anak tengok. Hehhee...

December 5, 2014 at 11:38 AM

Betul tu cik iman. Sekarang phone penuh pic anak je. Standard mak2. Hehehe...

December 15, 2014 at 9:23 PM

takut jugak baca, lepas nie kene betulkan niat masa amek gamba.. huhu

Post a Comment