HOME DASHBOARD INSTAGRAM TWITTER FACEBOOK PARENTING

Friday, December 5, 2014

Hikmah Jumaat

Bismillah.

Hari ni hari Jumaat. 

Maryam baru je tidur lepas menyusu tadi. Awal. Sebab petang tadi tak tidur. Dah bawak pergi jalan-jalan naik kereta, duduk dalam aircond pun mata dia takmau lelap. Hai la anak. Dah banyak akal ye.

Dan aku plak leka dengan blogging je hari ni. Maklumlah nak kekalkan momentum buat entry setiap hari memang payah bebenor. Hik hik hik...

Tapi Maryam always be my priority. Gila kau nak biar anak kecil terkontang-kanting sorang-sorang. Dan mungkin juga rezeki Maryam bila aku buka Nuffnang hari ni, jeng jeng jeng...

Hahahaa... Suspend tak chuolls? Alaaa... Nak bagitau Status kat Nuffnang dah upgrade jadi Glitterati. Alhamdulillah.


Sebelum ni memang dah dapat status tu tapi entah kenapa Nuffnang meroyan kot, depa pi tarik balik. Huhuhu. Sedih tau. Dah la kita setia kat dia aje.

Okay. Tu je nak mengadu. Harap-harap lepas ni banyak la iklan masuk. Boleh kumpul income beli mainann Maryam. Huhuhu...

Ada sesiapa yang sudi nak jadi mentor saya untuk jadi Fulltime Blogger tak? Mohon tunjuk ajar. Macehhhh...

XOXO, 
sheAYANG

4 comments

December 5, 2014 at 11:10 PM

Salam kenal dari leya.. LeYa Blog Biasela tuh..leya pun pernah kene tarik kejap..pas tuh ok blk

December 5, 2014 at 11:56 PM

Cik Iman pun pernah kena tarik balik gak pas Cik Iman masuk 8Share, tapi pastu diorang bagi balik status tu. Tak tau apekehal Nuffnang tu. Jeles kot. Wakakaka

December 6, 2014 at 3:04 AM

Hehe..biase la tu. Nk mngade2 jap kut..hihi
Jom Join Segmen Zaman Persekolahan

December 12, 2014 at 1:25 PM

Alamak.... Kak Nina lg x tahu menahu pasal nuffnung
Hanya menulis sekadar berkongsi.
Sapa buleh beri tunjuk ajar?? Hhrrmmmm.....

Post a Comment