HOME DASHBOARD INSTAGRAM TWITTER FACEBOOK PARENTING

Monday, October 13, 2014

Rindu Kucup Tangan

Bismillah.

Tengah-tengah aku browsing the net dekat hall rumah MIL aku ni, adik ipar datang salam mak dia sebelum pergi kerja.

Perghhh... Sayu plak hati ni tetiba.

Rindu kat mak. 
Rindu nak kerja balik. 
Rindu nak tengok mak hantar aku sampai pintu sebelum pergi kerja.
Rindu bila balik kerja mak tunggu kat pintu.
Rindu nak cium tangan mak.
Rindu nak cium pipi mak.
Rindu nak peluk mak.

Oh, teruknya rindu ni.

Lagi beberapa hari, hari istimewa mak. Tapi aku tak dapat balik.

Kbai.

XOXO,
sheAYANG

2 comments

October 24, 2014 at 6:50 PM

as salam cik Ayang..
alhamdulillah cik Ayang masih ada mak utk dikucup tangannya..
sementara ada ni, dapatkan peluang sebanyak mungkin utk bersama dia..
sebab itu yg saya rasa bila emak dah tiada..
tak mungkin masa yg berlalu tu dapat ditebus semula.. :')

selamat hari lahir kepada ibu cik Ayang..

salam perkenalan dari blog diaridandelion ^^

October 24, 2014 at 8:21 PM

Waalaikumsalam.
Terima kasih sudi singgah.
Terharu dengan kata2mu.
InshaAllah dalam hati selalu ade dia.

Post a Comment