HOME DASHBOARD INSTAGRAM TWITTER FACEBOOK PARENTING

Tuesday, October 14, 2014

Batuk +Selsema = Risau

Bismillah.

Pening dah kepala aku. Tengah cari penawar yang paling sesuai untuk Maryam.Batuk tak hilang. Hari tu kena selsema dulu. Ni selsema dah reda,batuk plak berkunjung tiba.

Hari ni batuk teruk juga. Sampai muntah keluar susu. Banyak plak tu. Kesian anak Ibu.

Dah seminggu lebih dia batuk. Puas bagi madu walaupun tak digalakkan sebab Maryam baru 2 bulan. Tapi tetap tak sembuh juga. Mungkin madu tu tak cukup asli kot. :-\

Sumber : superibu.com

Search juga kat internet camner nak hilangkan batuk dia ni, nampaknya ada beberapa petua yang boleh dipraktikkan. Soalnya,aku kena cari masa yang sesuai dan dapatkan kepercayaan partner serta keluarga mertua untuk buat benda tu. Kau ingat diorang senang2 ke nak bagi aku wapkan anak sendiri. Huhuhu... Kalau kat rumah sendiri, boleh la..

Haishhh... Sabarlah ye anak Ibu,Maryam.

Ibu akan usahakan sampai awak sembuh.

XOXO,
sheAYANG