HOME DASHBOARD INSTAGRAM TWITTER FACEBOOK PARENTING

Sunday, September 21, 2014

Cabaran 30 Hari [Hari 13] - 5 Blog Kegemaran SheAyang


Bismillah.

Aku ni spesies kalau dah suka baca satu blog tu,aku akan baca dari awal. Sebab aku nak tau macam mana seorang blogger tu bermula. Dari situ kita boleh kenal dia. Tau perwatakan dia. Sikit la. 

Lepas tu baru ikhlas nak follow ke nak bookmark ke kan? Hehehehe.

Jadi dengan itu mari lihat carta blog pilihan aku.


Walaupun Fatin Liyana (FL) ni lebih muda dari aku, aku rasa tahap kematangan dia lebih sikit tiap kali bila baca entry kat blog dia. Cara dia susun dan olah ayat pun menarik. Tak kelam-kabut. Bertuah dia, rupa ada, otak pun bijak. Salute sama kamu!



Maria Elena ni kakak ipar si FL. Pun bijak juga. Dan kelakar. Follow dari Blog ke Vlog, memang awesome. Slumber je muka dia!



Kalau nak berfesyen, wajib follow blog ni. Best! Bagi kita inspirasi untuk bergaya. Berangan nak ada blog macam ni tapi takut plak kena kutuk kalau dressing tak kena. Hik hik hik.



Blog emak-emak. Banyak sebenarnya mommy bloggers yang kena follow tapi I chose her. Banyak bagi informasi masa aku pregnant dulu. Sice then, macam suka je nak baca entry kat blog ni.



Haaa... Bingung nak masak apa? Check in je kat blog ni, mesti rasa eksaited nak mula masak. Antara port yang jadi tempat aku lepak cari resepi sambil belajar memasak. :)

#Cabaran30Hari
#KelabBloggerBenAshaari

XOXO,
sheAYANG

Post a Comment