HOME DASHBOARD INSTAGRAM TWITTER FACEBOOK PARENTING

Sunday, September 21, 2014

Cabaran 30 Hari [Hari 14] - Cerita kasut SheAyang


Bismillah.

Macam tau-tau je perempuan ni memang suka kumpul kasut. Alergik betul la bila sentuh pasal kasut ni. Hik hik hik.

Aku ada sepasang kasut yang aku tak tau nak let go ke nak biarkan dia berulat ke sebab memang aku takkan pakai lagi kasut tu tanpa sebab. Chewahhh...

Melainkan kalau aku ni artis, memang terpukau la mata yang memandang kaki aku. Eh! Maksud aku, kasut yang aku pakai. Bagi aku kasut ni vogue sangat walaupun harga murah. Huhuhu. Orang bijak je beli kasut-ala-artis-tapi-harga-murah-pastu-pakai-sekali-je. Haaa.. Nampak tak permainan dia?



Cantik tak? Mengerlip tak?

Dah tentu kasut kahwinku. Pakai masa bersanding je. Padahal dalam gambar tak nampak pun kasut aku ni. Sedih!

Sayang nak letgo. Sayang juga nak bagi orang lain pakai. Eh. Entah apa perangai la kau ni. Dah tu, simpan jela ek. Sekian.

#Cabaran30Hari
#KelabBloggerBenAshaari

XOXO,
sheAYANG