HOME DASHBOARD INSTAGRAM TWITTER FACEBOOK PARENTING

Friday, August 15, 2014

Kidalism :P

Bismillah.

Hai. Lama tak bersua. Rindu rasa hati. Hik3.

Feel menaip di komputer berbeza sungguh dengan menaip di telefon bimbit. Tenang je rasa dapat pegang laptop kembali. Tenang sangatttt...!!

Tangan kiri ni terasa lenguh sebab banyak sangat buat kerja kot. Eh... eh...


Just to wish all lefties around the world, Happy Lefthanders Day! Be proud. You are the chosen one. Gittew... Walaupun dah lambat dua hari, sepatutnya 13 Ogos setiap tahun, tapi hape aku peduli. Wish tetap wish. Ehehehe...

Orang bertangan kidal ni umpama bahan eksperimen, kalau korang perasan la. Sebab kita ni unik. Apa saja tentang orang bertangan kidal, akan mengilhamkan satu research dan hasilnya akan diwar-warkan. Best?

So, kelebihan apa yang korang ada wahai kidalian sekalian? Ahakzzz...

Aku? Belum jumpa lagi.

Ada yang pandai melukis, tapi aku tak.
Ada yang pandai berpuisi, tapi aku tak.
Ada yang pandai menulis, tapi aku tak.
Ada yang pandai bermain alat muzik, tapi aku tak.

Kelebihan seni adalah milik orang bertangan kidal. Tapi aku hanya pandai (kot) dalam Matematik saja. Alhamdulillah. Kurniaan Allah.

Baiklah. Sekian.

Selamat menikmati hari Jumaat anda dan banyakkan berselawat!

XOXO,
sheAYANG

Post a Comment