HOME DASHBOARD INSTAGRAM TWITTER FACEBOOK PARENTING

Wednesday, April 16, 2014

#49 : Ilham Bilik Buku


Bismillah.

Pergi jalan-jalan dekat Pinterest. Pastu grab beberapa gambar untuk dijadikan sumber inspirasi.

Rumah yang aku baru sewa ni ada 3 bilik. Satu master bedroom haruslah menjadi tempat tidur kami laki bini. Bilik kecik dah jadi bilik solat. Tinggal lagi bilik ke-dua ni tengah jadi stor simpan segala tangga, cat, berus, penyapu dan drawer pakaian dalam. Mih3...

Hajatnya nak jadikan bilik tu sebagai bilik tetamu tapi perabotnya belum diambil. Bila kurun nak gi ambil pun aku tak pasti.

Di samping menjadi bilik tetamu, nak jugak la aku selit-selit ruang untuk diri-sendiri melayan diri. Letak lappy, nota-nota, gambar. Wahhh... Teringat betul zaman muda-mudi dulu masa tengah belajar. Sob3...

Harapnya, takde halangan dari pihak suami. Tapi aku rasa ada halangan dari poket dia je. Kih kih kih. Tak apa. Tu benda boleh settle. Watlek watpis je! :)

Option 1

Option 2

Option 3

Option 4

Option 5

Option 6

Dalam 6 gambar tu, Option 2 la aku paling suka. Kalau ambil Option 5 kang nampak sangat over remaja-nya kannn...

Adooiii... Tak sabarnya nak make over bilik tu. :)

Till then. Tataaa...

XOXO,
sheAYANG

Post a Comment