HOME DASHBOARD INSTAGRAM TWITTER FACEBOOK PARENTING

Saturday, June 8, 2013

#10 : Terdera

Assalamualaikum dan hai,

Hari Sabtu dan plan hancur. Kami empat sekawan sepatutnya sekarang tengah mendaki Gunung Ledang untuk merungkai misteri yang tersembunyi. Tapi disebabkan atas faktor kemalangan, terpaksa ditunda atau dibatalkan aktiviti itu. Maka dengan rasa sedikit terdera, terhasil-lah entri pada hari Sabtu ini.

Aku sekarang sangat-sangat perlukan percutian yang mendamaikan. Serabut dengan tugasan kerja menjadikan aku sedikit mental hari demi hari. Yang peliknya, semakin aku cuba membenci, malah semakin sayang jadinya. Aku benar-benar tak sangka yang aku dapat bertahan dalam kompeni itu. Dengan bayaran yang aku rasa tak setimpal dengan kelulusan dan pengalaman, aku cuba ikhlaskan hati. Alhamdulillah, gaji yang sedikit tu berkat. Cuma aku harap mereka nampak potensi dalam diri aku ni. Asal aku boleh maju setapak, inshaAllah, semoga Allah mempermudahkan urusanku.

Salam sayang,
sheAYANG

Post a Comment