HOME DASHBOARD INSTAGRAM TWITTER FACEBOOK PARENTING

Thursday, January 29, 2015

Pertama Kali

Bismillah.

Masih dalam bulan Januari. Masih aku terasa. Debaran memuncak pada tarikh 27 Januari. Jam 3 petang. Fuhhh...

Setelah dua tahun lebih aku meninggalkan arena itu, akhirnya ia muncul kembali.

Temudugaaaaaa...


Haishhh... Punya la suspend. Lutut ketaq, tangan berpeluh, jantung denyut kencang. Pertama kali akan hadapi interview secara berkumpulan. Group interview katanya.

Panel ada 3 orang. Seorang perempuan dan 2 lelaki. Yang akan ditemuduga ada dalam 12++ candidates. Aku dalam group pertama yang dipanggil. Nak kencing pun dah tak keluar masa tu. Ahahaha... Sampai begitu sekali tahap nervousnya.

Tapi buat-buat chill je la. Bila dengar latar belakang candidates lain beserta pengalaman mereka, aku jadi down sekejap. Masing-masing hebat. Hurmm... Aku cuma berharap pada nasib. Harapnya dapat menyebelahi aku. InshaAllah. 

Aku perlukan kerja tu. Untuk bantu suami aku, untuk kukuhkan lagi ekonomi kami dan untuk Maryam juga. 

Kalau tak dapat, maknanya kena cuba lagi. Tak bileh duduk diam saja.

Doakan aku. :)

XOXO, 
sheAYANG

2 comments

January 29, 2015 at 4:40 PM

Seprais sungguh ingat ape tadi, hehe..semoga ada rezeki untuk maryam =)

January 29, 2015 at 4:55 PM

Terima kasih ibu zarith. Doa2kan ye :)

Post a Comment