HOME DASHBOARD INSTAGRAM TWITTER FACEBOOK PARENTING

Thursday, December 25, 2014

Hulurkan Bantuan, Ringankan Beban.

Bismillah.

Keadaan bertambah buruk. Aku ada dengar pasal fenomena NEW MOON. Berjaga-jagalah saudaraku.

Mohon sebarkan.

Untuk mereka yang berada dalam kawasan capaian Negeri Sembilan.

Aku rasa setiap negeri pun ada kot. Kalau tak berkesempatan, sedekah je la kat mana-mana tabung untuk mangsa banjir ni.

Kat Melaka ni aku tak pasti kat mana. Kalau aku balik Seremban, boleh gak packing2 baju yang dah tak guna tu. Haisshhh...

Apapun, Doa sentiasa mengiringi.

Aku dengar ada berita kematian akibat bot terbalik. Tapi tak tau sahih ke tak. Kalau benar, Al fatihah untuk mangsa dan Takziah buat keluarga mereka.

Keep on supporting them because we are Malaysian, the caring citizens!

Muah!


XOXO, sheAYANG