HOME DASHBOARD INSTAGRAM TWITTER FACEBOOK PARENTING

Tuesday, December 16, 2014

Fair!

Bismillah.

Ada tak antara kita ni yang tak suka budak-budak?

Kalau ada, sila ubah attitude anda sebelum menyesal. Hehehe...


Lame joke, kan?

Dulu sebelum kawen, aku cukup pantang tengok budak-budak yang tak reti dok diam. Yang hyper la senang cerita. Rasa nak cubit-cubit je. Tapi aku suka baby. Sebab baby tak banyak ragam. Oh, ini kes suka baby yang baik-baik je la ni. Hek hek hek...

Pastu suka baby yang comel je. Yang tak comel taknak pegang. Mengada, kan?

Tapi bila dah ada anak sendiri ni, nahhhh... Rasakan kan kau. Ahahaha..

Comel ke tak, lasak ke tak, meragam ke tak, kau hadap la sendiri. Padan muka! ;p

Yang penting, jangan tolak zuriat. Anugerah Allah tu. Kalau takut kedut ke kendur ke, sila takut tu lebih sikit kalau masuk neraka. Eh!

XOXO,
sheAYANG

6 comments

December 16, 2014 at 2:02 PM

mmg hdp la kn.. hihi.. kita dulu pun cmtu.. sbb tu ank mngikut.. jd nk slhkn siapa?

December 16, 2014 at 2:14 PM

Anugerah tak ternilai..

December 16, 2014 at 10:30 PM

sama macam saya la..masa belum ada cukup meluat kat budak2 yang lasak,hyper semacam..last2 dapat2 anak sebijik perangai macam yang tk digemar tu..dengan tak dok diam.mulut pot pet pot pet..hadap je la..heheh

December 17, 2014 at 9:15 AM

Hehehe... Nasib la kan kadang2...

December 17, 2014 at 9:15 AM

Amanah Allah jugak kan...

December 17, 2014 at 9:17 AM

Ahahaha. Normal tu. Same la. Tepat toink toink kt depan mata ni kena la hadap gak.

Post a Comment