HOME DASHBOARD INSTAGRAM TWITTER FACEBOOK PARENTING

Monday, September 15, 2014

Cabaran 30 Hari [Hari 6] - Apa Yang SheAyang Makan Hari Ini


Bismillah.

Alahai, lemah betul aku bila dapat bab makan ni.

Dalam keadaan berpantang ni, bila fikir pasal makan, mesti nak yang sedap-sedap je. Namun, apakan daya, kudrat tak sampai. Ahahaha

Sarapan pagi ni, aku minum Milo+ESP dan makan 2 keping roti. Satu aku celup dalam air, satu lagi aku sapu dengan jem strawberi. Nyum nyum.

Makan tengahari, mak buatkan bojah jantung pisang. Makan dengan nasi panas-panas. Pun nyum nyum jugak!

Minum petang, buat Milo lagi. Dan makan roti lagi.

Makan malam, sama dengan lauk siang tadi. Huhuhu...

Sebelum tidur, kena minum susu dulu. Aku minum susu EnfaMama perisa coklat. :)

Jangan la pelik kenapa aku ambil semua meal. Sebab masa berpantang + breastfeed, memang cepat lapar. So, 5 kali tu wajib. Kalau lebih tu, hebat la! Ahahaha... 

Sekadar hiasan - Tak sabar nak start baking balik

Cepat la habis pantang, nak makan aiskrim BR, melantak seafood dekat Umbai, mentedarah masak lemak cili api.Nyum nyummmmmmm....

p/s : Patutnya post semalam. Tapi hamba lupa. Ampun! Hehehe...

#Cabaran30Hari
#KelabBloggerBenAshaari

XOXO,
sheAYANG

2 comments

September 15, 2014 at 12:28 PM

pavlova...sedapnya,hehe =D

September 15, 2014 at 12:48 PM

sedapnya...

Post a Comment