HOME DASHBOARD INSTAGRAM TWITTER FACEBOOK PARENTING

Monday, October 21, 2013

#32 : 11 hari

Bismillah.

Malam tadi aku tidur tak lena. Pusing kiri tak kena, pusing kanan tak kena.

Sumpah aku penat.

Lepas kemas rumah, aku keluar pergi cari hadiah untuk Iris. Lepas tu pergi tengok pakej spa. Kemudian, berkejar plak gi attend birthday party Iris. Lepak chill borak gossip. Balik. Belum sempat punggung cecah kerusi, kena keluar semula pergi ambil ubat pak sedara. Lepastu gi ngeteh jap.

Balik. Mandi. Solat. Check handphone. Baring. Pusing-pusing. Guling-guling. Mata dok terkebil-kebil. Stress sungguh keadaan gini.

Aku ni kalau lambat tidur sket, mula la nak flu la resdung la sinus la segala sakit dari hidung ni keluar. Sudahnya, bapak aku nak bangun Qiamulaill pun, aku masih dok terkebil. *alarm je bunyi tapi abah tak bangun pun*

Aku rasa dalam pukul 4 lebih baru aku terlena sekejap sebelum mak kejut suruh bangun pergi kerja. Dek kerana malas bertingkat-tingkat, aku pun memonteng. *dalam bulan ni dah 2 kali* 

Bila aku check kalendar, tinggal 11 hari. Sebelas hari je woi. *sambil mengucap*

Malam ni kalau tak boleh tidur jugak, aku hantar resign notice 24 hours. :p

Debar,
sheAYANG