HOME DASHBOARD INSTAGRAM TWITTER FACEBOOK PARENTING

Monday, November 25, 2019

Giveaway Akhir Tahun by HasrulHassan.Com


Bismillah.

Assalamualaikum & Hai semua.

Hujung-hujung tahun ni bloggers dok buat giveaway, kita pun join la. Yang buat giveaway kali ni bukan kaleng-kaleng tau, sifu dalam dunia blogging ni.

Aku dan dia bukan saudara walaupun nama bapa tu sama. Hihihi. Aku tak ingat sejak bila aku kenal dia tapi lama juga dah sebelum ada blog yang sekarang. Masa sibuk blogger boleh buat duit tu aku dah start google dah dan tersangkut pula dekat blog dia, tu yang follow je setiap entri yang dipublish.

Kalau pergi blog dia tak cukup sehari nak baca semua artikel bermanfaat yang sudi dikongsi. Part yang aku suka for sure la 'Tips Blog' sebab aku kan noob pasal blogging ni. Cara penulisan dia sangat kemas dan blog dia sangat ringan. Kejap je dah boleh buka. Serius jealous la. Ni nak buka blog sendiri pun loading, padahal merepek je banyak. :P

Haaaa, korang nak tunggu apa lagi? Klik banner di bawah untuk join. 

Hadiah pun superb weh!


Good luck untuk korang. Dan untuk aku juga!

xoxo,
sheayang

3 comments:

  1. JALAN2

    https://belogsjm.blogspot.com/2019/11/giveaway-wang-tunai-dan-template.html

    ReplyDelete