HOME DASHBOARD INSTAGRAM TWITTER FACEBOOK PARENTING

Monday, June 10, 2019

Alhamdulillah, Selamat Semuanya.

Bismillah.

Assalamualaikum & Hai semua.

Selamat Hari Raya Adilfitri, Maaf Zahir & Batin. 

Raya kan sebulan. Tak pernah lewat untuk sesuatu ucapan itu dilafazkan. Sempena bulan mulia ini, aku memohon maaf jika ada hati yang tersakiti dek kata-kataku dan perbuatanku. Manusia memang tak pernah lari dari kesilapan, dan kesilapan yang sama janganlah diulang kembali. Nanti jadi kisah si pengembala biri-biri dengan sang serigala pula.


Alhamdulillah, syukur juga ke hadrat Ilahi kerana memudahkan urusan bersalin pada 7 April 2019 yang lepas. Cerita ni aku share dalam next entry nanti, inshaAllah. Semoga diberi kerajinan yang melebih-lebih.

Alhamdulillah juga kerana aku mula bekerja semula hari ini selepas bercuti pantang & raya, 2-in-1 aku bedal. Syukur masih ada kerja weh. Hihihi.

Hari pertama mula bekerja hari ni agak huru-hara sikit. Maklumlah, dah bertambah lagi seorang ahli. Kakak Maryam patutnya cuti lagi hari ni, tapi disebabkan ibu dia terlebih excited nak pergi office, dia pun kena siap pergi sekolah.

Pergi sekolah hantar anak, sekolah tutuppppp... Padan muka aku!

Rasa macam duduk dalam gua pulak sebab tak tahu perkembangan semasa. Padahal, sebelum cuti, cikgu dah bagi surat dah, KPM pun dah announce. Haihhh...

Lepas hantar Kakak Maryam, Abang Mizwar & Adik Maisarah, shoot pergi kerja. Nak scan card, sekali access card tertinggal. Adududuuuuu....

Ibu rasa urat Ibu ni dah maksimum tahap putusnya. Mohon tak ada yang minta untuk putuskan lagi. Cukuplah engkorang 3 ketul adik beradik setakat ini, inshaAllah. Tapi kalau ada, siapa Ibu nak menolak rezeki Allah. Cuma bagi Ibu masa sikit la nak adapt dengan suasana baru ni. Kismis pun Ibu kena telan extra sikit.

Cukuplah mengarut takat ni hari ni. Sambung lagi entah bila pula.

xoxo,
sheayang

1 comment: