HOME DASHBOARD INSTAGRAM TWITTER FACEBOOK PARENTING

Friday, January 6, 2017

Hello 2017


Bismillah.


Cuti sudah habis, bro! Tapi esok cuti lagi.

Sedar tak sedar dah masuk hari ke-6 dalam bulan Januari. 2016 was awesome, but I hope 2017 will be more merrier. Banyak sebenarnya yang aku dah ketinggalan untuk update terutama benda-benda penting dalam hidup. Nak buat recap pun dah lambat. Jadi, kita teruskan kehidupan di tahun baru ini ye. Masa tu tak boleh dihentikan pun. Nak tak nak kena hadap juga.

Perancangan untuk 2017 ni sangat banyak. Sampai tak sempat nak catat. Letak dalam kepala otak je. Maka, kalau hilang data dalam ingatan, terlebur la perancangan itu.

Entri pendek sempena tahun baru supaya aku sedar yang blog ni masih ada, dan aku masih lagi bernyawa.

Take care everyone and Happy 2017!

XOXO,
sheayang

7 comments

January 6, 2017 at 2:36 PM

happy 2017 :)

January 7, 2017 at 12:59 AM

Siqah pun tak sempat buat 2016 Recap. Masih dalam draft dan rasa macam malas nak siapkan. Tengoklah camne. Hihi.

Moga tahun ni dipermudahkan dan dapat apa yang shea inginkan. Moga ukhuwah kita pun makin erat. Gitu :D

January 7, 2017 at 11:29 PM

Semoga tahun 2017 ini penuh dengan keberkatan untuk kita.
.
.


from

January 10, 2017 at 9:48 AM

@At-TarmiziSame to you :)

January 10, 2017 at 9:49 AM

@Siqah HussinSiapkan cepat. Hehehe.
InshaAllah, semoga ukhuwah erat walaupun di alam maya je. :)

January 10, 2017 at 9:49 AM

@Kak Nab InshaAllah kak. Amiinnn...

January 11, 2017 at 12:14 PM

Selamat tahun baru =)

Post a Comment