HOME DASHBOARD INSTAGRAM TWITTER FACEBOOK PARENTING

Friday, October 31, 2014

Fenomena

Bismillah.

Maryam dah selamat ditidurkan. Jadi aku ada kelapangan sikit untuk blogwalk. Banyak yang aku dah ketinggalan namun apakan daya, kudrat tak sampai. Habis sedih dah ayat ni. Hik3...

Kami dah kembali ke rumah sewa setelah dua bulan di rumah mak dan sebulan di rumah MIL. Rasa lapang sikit dada ni. Kepak pun semakin luas terbuka. Dan yang penting rasa hebat sangat sebab dapat cabar kemampuan diri. Multitasking la kengkunun. Hik3...

Eh, terpesong dari landasan.

Apa yang fenomena sangat tajuk ni?

Tengok la gambar tu. Aku pun dah terjebak.

Mula-mula tengok orang lain upload, kecur jugak air liur. Makin lama makin ramai plak yang buat. Aku diamkan saja la.

Memandangkan suami memang habtu asam maka beliau pun beli mangga muda dan suruh aku buat Jeruk Mangga Asam Boi ni. Aku kan isteri solehah (Aminnn), menurut saja la perintah tuan besar.

Itu je la nak cerita. Hik3... Apa? Nak resepi?

Kat FB berlambak diknon... Nanti ahkak copypaste ye. Alahaiii... Manjanya dia. Huhuhu...

Sekian. Selamat menikmati malam Jumaat anda. :p


XOXO, sheAYANG

5 comments

October 31, 2014 at 9:35 AM

dah jadi viral skrg ni ..akak suka asam tapi tak suka asam boi tu..

October 31, 2014 at 10:31 AM

Sama la. Makan dengan kicap cili lagi best kot.

October 31, 2014 at 11:31 AM

trending betul skrg benda alah ni.. x berkesempatan lagi nak try :P

October 31, 2014 at 2:07 PM

walaupun trending & sedap, tetap tak boleh makan lagi buat masa sekarang.
tunggulah dah elok nanti, haaa marathon kita cik yang.
hehehe ^_^

November 1, 2014 at 2:45 PM

Jemput join :D http://hanaexotics.blogspot.com/2014/11/first-giveaway-by-em.html

Post a Comment