HOME DASHBOARD INSTAGRAM TWITTER FACEBOOK PARENTING

Wednesday, July 23, 2014

#91 : Iftar with Poms Giler!

Bismillah.

Syukur dah lepas 24 hari kita berpuasa. Penuh tak? Ahakz...

Ni cerita minggu lepas masa cuti Nuzul Quran. Planning memang last minute. Tempat pun pilih last minute. Semuanya serba last minute tapi Alhamdulillah. Berjalan lancar.



Gigih masing-masing meng-gugel tempat makan yang bakal dituju, siap map bagai. Hihihi...

Ikan jenahak, katanya.
Kerang bakar


Nasi lemak comel

Butter Prawn
Pencicah 


Sotong Goreng Tepung
Yang ni memang tak boleh blah. Sampai 3 pinggan hoccay! Estimated weight, 1.5 kg untuk 4 orang perempuan gila makan. Ahahahaha... 

Sambal
Ikan ni memang sedap buat sambal camni. First try and terus jatuh cinta. Next time wajib pesan lagi. Masa ni Asam Pedas Ikan Pari belum sampai, so tak sempat nak snap gambar. Asam Pedas dia pun memang terbaik kot!

Meja kosong

Kami tiba ke destinasi agak lewat,dalam pukul 7. Pilih-pilih ikan, sotong, udang dan siap dimasak, start makan almost at 8pm. Memang lama la kan kalau makan banyak tu. Pukul 9 lebih baru gerak balik. Hehehehe...

Total amount, rahsia. Keh3. 4 orang makan RM200++. Gila tak? Memang gila la. Sebab semua pun perempuan tapi bab melantak memang tak dapat control ye. Jadi-lah diri sendiri. Kih3...

Okay. Till then.

XOXO,
sheAYANG