HOME DASHBOARD INSTAGRAM TWITTER FACEBOOK PARENTING

Wednesday, July 3, 2013

#14 : Selamat Hari Ulangtahun Kelahiran, En. Tunang!

Assalamualaikum dan hai,

Julai sudah tiba. Hari pertama, bulan Julai adalah hari jadi Encik Tunang. Hari yang penuh debaran sebab tak prepare apa-apa. Tiada celebration atau hadiah, cuma makan malam yang suam-suam kuku di restoran kegemarannya. Aku agak geram dengan diri sendiri yang sering terlupa tarikh-tarikh penting. 

Tak guna gajet canggih kalau tak pandai guna, bisik hati  aku. Jadi, malam ni aku akan mula update segala tarikh penting mahupun yang tak berapa nak penting dalam gajet ini.

Buat Encik Tunang, saya tahu kamu tidak mungkin akan baca entry ini kerana kamu sendiri tidak tahu kewujudan blog ini. Saya  doakan Allah sentiasa memurahkan rezeki kamu, diberi kesihatan yang baik buat kamu, panjangkan usia hayat-mu, mempermudahkan urusan duniawi dan ukhrawi-mu dan menjadikan kamu hamba yang sentiasa beriman pada jalan-Nya, inshaAllah.

Saya sayang kamu dan harapnya kasih sayang ini Allah panjangkan dengan ikatan perkahwinan dan limpahkannya hingga ke Jannah, inshaAllah. Aminnn....

Tunang saya


Sayang,
sheAYANG

Post a Comment