HOME DASHBOARD INSTAGRAM TWITTER FACEBOOK PARENTING

Sunday, March 29, 2020

Baju Boxy Pilihan Hati



Bismillah.

Assalamualaikum & Hai semua.

Sejak Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) ni dilanjutkan hingga ke 14 April 2020, ramai yang dah start panas punggung. Tak tahu nak buat apa dah kat rumah.

Yang rajin workout tu masih steady ke workout dalam rumah? Hihihi. Kalau duduk dalam rumah pun masih kena pakai ikut keselesaan, kan? Nak pula cuaca sekarang ni panas lit-lit dia lain macam. Cepat je baju basah kalau tak duduk dalam aircond.

Macam saya sendiri, nak pilih baju tu adalah perkara paling rumit sekali. Ye la, kalau tak kena dengan material, tak selesa la pula. Design pun main peranan penting juga.

Tapi nak cerita la bila beli baju Boxy hari tu, terus jatuh cinta. Ewahh... Bukan apa, dia punya selesa tu tak payah nak bawa bincang. 🤭

Tambah pula sekarang ni ada promosi teruk. Harga memang melampau-lampau berbaloinya. Bukan takat harga yang best, penghantaran dia pun zup zap zup zap sekejap je dah sampai.

Baju Boxy ni ada material yang berlainan iaitu

👕 Microfiber Shirt
👕 Cotton Shirt
👕 Polo Shirt

Selain itu, saiz yang terdapat di Boxy ini dari sekecil XS hingga ke sebesar 3XL yang mana sesuai untuk saiz orang Asia.

Baju pilihan saya hari tu sudah semestinya Microfiber Shirt dengan warna Turqoise Blue. Jahitan kemas, saiz kena, kain selesa.


Murah je gais


Pakai dengan kain batik pun steady je gais


Banyak je warna-warna menarik yang boleh korang pilih di website Boxy.my ni. Yang saya sempat screenshot ni adalah di antaranya.


Siapa kata Microfiber Shirt untuk mereka yang rajin bersukan je? Silap besar okay! Saya rasa surirmah paling sesuai pakai baju jenis ini. Selain tak perlu gosok, material ini juga ringan dan cepat kering. Yeay!

So, apa tunggu lagi gais.

Klik klik di bawah untuk dapatkan baju pilihan hati awak.
Boxy.my
Boxy.my
Boxy.my

xoxo,
sheayang

2 comments:

  1. Wahhhh murah juga tu!
    Okay la boleh beli asalkan selesa kan hehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pakej kan. Murah + Selesa.
      Mari dapatkan! ;)

      Delete