HOME DASHBOARD INSTAGRAM TWITTER FACEBOOK PARENTING

Tuesday, October 18, 2016

Tekanan

Bismillah.

Alhamdulillah, aku masih diberi peluang untuk terus bernafas di muka bumi Allah ni dan masih dapat menatap wajah-wajah kesayanganku setiap hari.

Semenjak dua menjak ni, memang aku akui, aku hadapi sedikit tekanan. Tekanan di tempat kerja, tekanan dalam mengurus rumahtangga, tekanan menjadi ibu. By the way, it's normal (some said). Walaupun hakikat keperitan tu kita je yang rasa dan Allah yang Maha Mengetahui. 

Ada berita gembira, disulami berita duka. Aku cuma mampu berdoa supaya Allah berikan hari yang baik kepada aku. Jadi, aku tak perlu nak fikir perkara-perkara negatif yang berlegar di sekeliling aku ni.

InshaAllah, Doakan aku terus kuat. ;)

XOXO,
sheayang

1 comment:

  1. Insha Allah.. ada rahmat Allah disebalik apa yang berlaku...

    ReplyDelete