HOME DASHBOARD INSTAGRAM TWITTER FACEBOOK PARENTING

Sunday, December 8, 2013

#33 : Terima Kasih, semua. ♥


Bismillah.

Sudah genap sebulan dan seminggu bergelar 'ISTERI'. Masih belum memikul tanggungjawab dengan sepenuhnya. Masih berjauhan dek kekangan kerjaya. Masih lagi dilamun cinta, moga-moga hingga pergi menghadapNya.

Cuma yang masih belum tertunai, ucapan TERIMA KASIH untuk semua yang sudi membantu, hulur tenaga, berpenat lelah demi majlis nan satu ini.

Aku masih terhutang budi dengan kamu semua. Tak tahu bagaimana cara untuk membalasnya. Kerana aku manusia biasa cuma. Kudrat tak mampu hanya bisa bicara. Berjuta-juta lemon kasih sayang mahu ku kongsi. Moga kalian sudi terima seikhlas hati.


Pada keluarga, sokongan kalian amat aku hargai. Segala nasihat, pengalaman dan cerita akan cuba dihadam dalam kepala otak. Moga dari jadi yang lebih baik dari diri aku yang sebelum ini.

Pada jiran-jiran yang jauh dan dekat, tenaga kalian harapnya tidak sia-sia dengan terdirinya sebuah masjid. Aku sudah tidak punya kata untuk meluahkan rasa puas, senang dan terharu dengan apa yang kalian sumbangkan.

Pada sahabat, rakan dan teman, terima kasih...! *lap air mata dengan hujung baju*

Sayang kamu semuaaaaaaaa..........!!!!

Love,
sheAYANG

Post a Comment